اخبار و مقالات

گردهمایی نمایندگان فروش شرکت سدید در سال 1401

گردهمایی مدیران و نمایندگان برند سدید در سال 1401

گردهمایی نمایندگان و شبکه فروش شرکت فناوران ایمن گستر سدید در روز پنجشنبه مورخ 1401/12/11در سالن پارسه شماره 2 هتل اسپیناس پالاس برگزار شد. 4 محور اصلی این مراسم که با اجرای محمد امین سیف از همکاران دپارتمان بازاریابی شرکت سدید برگزار شد، عبارت بودند از:

  1. دستاوردهای سدید در سال 1401
  2. چشم انداز 4 سال آینده شرکت سدید
  3. برنامه های سدید برای سال 1402
  4. معرفی و تجلیل از نمایندگان برتر شرکت سدید در سال 1401

در شروع مراسم جناب آقای مهندس عامری رئیس هیئت مدیره شرکت سدید، ضمن خوشامدگویی به مهمانان، در خصوص روند شکل گیری شرکت سدید از سال های قبل پرداخت.با توجه به سابقه بالای مدیران سدید در صنعت تولید گاوصندوق و نیز تجربه کسب شده در طول سالیان متمادی در این حوزه، نقطه شروع شکل گیری برند سدید شد.مهندس عامری، در ادامه ضمن بیان برخی از اهداف شرکت سدید برای آینده، در خصوص حضور این جمع دوستانه و نیز تجدید دیدار با بسیاری از همکاران و دوستان قدیمی ابراز خرسندی و شادی کرد.

در بخش بعدی مراسم، مهندس سعید فرزین تهرانی مدیرعامل شرکت سدید، ضمن خوشامدگویی به مهمانان و تشکر و قدردانی از حضور و همراهی تک تک آن‌ها با سدید در سال 1401، به بیان برخی نقطه نظرات خود پرداخت.

سعید تهرانی در صحبت های خود به روند شکل گیری و عملیاتی شدن سدید و تولیدات این برند اشاره کرد.یکی از مهمترین بخش های صحبت مهندس تهرانی به روند شکل گیری و توسعه سدید در سال های اخیر مربوط بود.در ادامه و علاوه بر اشاره به چشم انداز سدید برای سال‌های آینده، به مبحث مهم استانداردسازی در صنعت تولید گاوصندوق اشاره شد.سعید تهرانی از اقدامات و برنامه‌های سدید در راستای این امر مهم، توضیحاتی ارائه کرد.

در بخش بعدی مراسم، دکتر بهزاد حدادی مشاور بازاریابی و برندینگ شرکت سدید در صحبت‌هایی به اتفاقات و تحولات رخ داده در صنعت گاوصندوق با رویکرد تغییرات در سبک زندگی اجتماعی اشاره کرد.از جمله مواردی که دکترحدادی در این زمینه به آن اشاره کرد، می‌توان به نکات زیر اشاره داشت:

  • تغییرات رخ داده در نیازهای اجتماعی و فردی افراد، زیبایی و لوکس بودن سبک زندگی و تاثیر آن در روند تولید گاوصندوق
  • در خصوص برندینگ و تاریخچه آن و نیز وضعیت فعلی برند سدید از نظر تصویر ایجاد شده از نظر برند
  • پیرامون گاوصندوق‌های غیربتنی، ویژگی ها و مزایای استفاده از آن‌ها به ویژه از جنبه مالی و کمک به محیط زیست

در پایان صحبت‌های بهزاد حدادی، از وب سایت جدید شرکت سدید رونمایی به عمل آمد.

در بخش بعدی برنامه، دنیا سجودی مدیر فروش سدید در صحبت هایی به اقدامات و دستاوردهای مجموعه در سال های اخیر اشاره کرد.سجودی در صحبت هایش به مواردی مانند

  • برنامه های تدوین شده برای نمایندگان و شبکه فروش سدید
  • نحوه ارزیابی و انتخاب نمایندگان برتر فروش سدید
  • گزارشی از رشد فروش سالانه در 5 سال اخیر که به صورت میانگین بیش از 100 درصد رشد توسط سدید تجربه شده است.
  • میزان رشد تعداد محصول توسعه و تولید شده توسط سدید از 9 محصول در سال 1397 به 24 محصول در سال 1401
  • سهم 46 درصدی نمایندگان فروش سدید از کل میزان فروش محصولات این برند

در ادامه سجودی به اهمیت فروش محصولات بانکی، ارگانی و تجاری پرداخت و از نمایندگان فروش سدید درخواست کرد که در زمینه فروش سازمانی تلاش مصاعفی داشته باشند.

در بخش بعدی مراسم، نمایندگان فروش سدید به بیان مسائل، دغدغه ها و پیشنهادات خود پرداختند.در این بخش مهندس سعید فرزین تهرانی مدیرعامل و مهندس جهانبخش صادقی مدیرتولید شرکت سدید به ارائه پاسخ سوالات مطرح شده در این خصوص پرداخت.

در انتهای مراسم از نمایندگان برتر فروش شرکت سدید در سال 1401 تقدیر و تجلیل به عمل آمد.هدایای ویژه و لوح تقدیر به 3 نماینده برتر که به ترتیب عبارت بودند از

  1. آقای قطاع نماینده فروش شهر اصفهان
  2. آقای میرزایی نماینده فروش شهر تهران
  3. آقای نوری نماینده فروش شهر تبریز

اهدا شد.

بخش انتهایی این مراسم پذیرایی از مهمانان و اهدای بسته‌های ویژه سال جدید از طرف شرکت سدید بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *